Etiquetas

2012/09/25

wersje robocze

A&A górecka 95

jestem na Gwarnej

jak ten chłop, który w ogrodzie zoologicznym obejrzał żyrafę i powiedziawszy sobie "nie, takiego zwierzęcia nie ma", poszedł spokojnie do domu

na chuj ci ta angina?

wonderfulllllll-see-you-soonnnnn

fiep.es

atrochar

Jestem! I mówię tylko po pl!

guzman el bueno nuevos ministerios gris6 aeropuerto8rosada

still half an hour?

Kara Walker

Lewis Baltz, Oscar Fischinger Raumlichkunst

seawolves.com

...y la otra puerta esta cerrada tambien

No worries if

journal of irreproducible results

sala d proyecciones edif. Azur colegio mayor nstra sra de la a...; el filio del derecho

Żyjesz, mała? Sie martwie co sie dzieje

Dzieki za wizyte, ya sabes que siempre estas bienvenido. Ciao!

pod fontanna

powinnam byc, nie mamy juz wolnych lozek,tylko msce na zimnej podlodze albo cieplym dachu,jesli to jest ok mozecie wpasc

Home, finally. Czyli: to nie jest kwestia zostawienia PL, ale życia tutaj. Gdyby koncerty były w ESP, serce pękłoby mi ze szczęścia. Leć bezpiecznie!

Wołek nie musi być specjalny?

To jeszcze nie jest najgorsza z ICH cech!... Na pocieszenie: dziergam chmurki.

Hasta pronto!

buziaki dla kotow

oruga gusano

pce.es

casa pumarejo

Esperanza! Dziwnie sie czyta nienaukowe ksiazki. Polacy lecacy do Liverpoolu yuck. Semihisterycznie pozdrawiamy: Mietus, ja i zatokowe bakterie!

10 pod bananem?

rano zrobie, jestem piana i Mieciń mruczy

Troszeczke szkoda. Ale vontrompka lubi tu mieszkać, ja już nie muszę. Uf.

Azucar moreno



krótki przegląd z czyszczenia komórkowej pamięci. nie wysłałam tylu "spóźnię się", "nie spiesz się" i "idę pieszo", że nie tylko nie można się dziwić, że się ludzie obrażają, ale należy wręcz zastanowić, czemu w ogóle wciąż się odzywają

No hay comentarios:

Publicar un comentario